Kabels retour sturen

Hoewel het altijd makkelijker, goedkoper en beter is als u gewoon direct de juiste kabels besteld, kan het toch voor komen dat u kabels terug wilt sturen naar ons. Afhankelijk van de achterliggende reden en de door u gewenste oplossing zijn hier verschillende mogelijkheden voor.

Foutief geleverd door kabeltje.com
Indien u een bestelling ontvangt die verkeerd geleverd is, dan hoort u uiteraard geen kosten te maken om alsnog de juiste kabels te ontvangen. Het is eenvoudig te controleren of de fout bij ons ligt; als de kabel in de doos of envelop anders is dan de omschrijving op de pakbon die er bij zit, dan ligt de fout bij ons. In dat geval krijgt u van ons alsnog de juiste kabel geleverd en zorgen wij dat u de kabel kosteloos kunt retourneren. Neem contact met ons op om te zorgen dat dit opgelost wordt. Als de kabel die u gekregen heeft gelijk is aan de omschrijving op de pakbon, dan ligt de fout niet bij ons. U heeft dan de verkeerde kabel besteld bij ons op de site. In tegenstelling tot wat sommige mensen denken, is het niet mogelijk dat dit aangepast wordt door ons.

Foutief besteld door u
Als u een verkeerde kabel besteld heeft en om wat voor reden dan ook af wilt zien van de aankoop, dan kunnen wij helaas de kosten betalen die u zou moeten maken om de kabel weer terug bij ons te krijgen. U zult zelf de kabel op de post moeten doen naar ons en de postzegels daarvoor moeten betalen. Wij storten dan het volledige bedrag van de kabel en eventuele verzendkosten die u aan ons betaald heeft als u de volledige bestelling terug gestuurd heeft, terug op uw rekening.  Zie onze retouren pagina om te lezen hoe dit in zijn werk gaat.

Defecte kabel geleverd en u wilt een werkende kabel
Hoewel wij hoge kwaliteitseisen stellen aan de kabels, kan het zijn dat u een defect exemplaar ontvangt. Wij zullen u kosteloos een werkend exemplaar sturen als u de kabel op onze kosten teruggezonden heeft. U hoeft uiteraard geen kosten te maken om een werkende kabel te krijgen.  Neem contact met ons op om te zorgen dat dit opgelost wordt.

Defecte kabel geleverd maar u wilt uw geld terug
Als de kabel defect is dan zullen wij zorgen voor een kosteloze vervanging daarvan. Maar als u uw geld terug wilt, dan zul u helaas toch zelf moeten zorgen dat de kabel weer bij ons terug komt. U zult dus zelf de postzegels moeten betalen om de kabel op te sturen naar ons. Zie de retouren pagina op onze shop hoe dit in zijn werk gaat. Dit doen wij omdat het vrij duur is voor ons om een kabel terug te laten sturen naar ons. Als wij dan ook nog het geld van het kabeltje terug moeten storten dan is dit een enorme kostenpost voor ons. Vroeger werd er bovendien wel eens misbruik van onze goede service gemaakt werd. Een kabel die prima werkte werd opgegeven als defect zodat hij kosteloos retour kon naar ons en zodat men hun geld terug kreeg.

Geplaatst in Over kabeltje.com Getagd met ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>